Japanse honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De zomer

4 plaatsers

Ga naar beneden

De zomer Empty De zomer

Bericht van Valerie di mei 24, 2011 10:03 am

Hoe komen jullie honden de zomer door? Hebben jullie een airco in huis? Maken jullie gebruik van koelbanden?

Mijn honden hebben niet zo een dikke vacht. Ik heb een zwembadje in de tuin en verder is het wel prima..
Valerie
Valerie

Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 36

Terug naar boven Ga naar beneden

De zomer Empty Re: De zomer

Bericht van Minhie di mei 24, 2011 10:06 am

Hmm ik moet nog even zien hoe wij dit gaan doen. In dit huidige huis is vaak best warm. In ons nieuw huis zit een koelingssysteem dus hopelijk valt het dan mee.

Verder zijn we van plan om laat in de avond en vroeg in de ochtend de wandelingen te maken, als het wat koeler is. Cool
Minhie
Minhie

Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

De zomer Empty Re: De zomer

Bericht van secricible di mei 24, 2011 7:15 pm

we hebben een groot voordeel dat het hier voor het huis altijd erg koel is, doordat er appartementen staan ligt het altijd in e schaduw.
De achterkant van het huis, daar is het wat warmer. Voordeel van onze doorzonkamer is dan ook dat ze zelf kan kiezen wat ze wil.
Wandelen doen we vooral 's ochtends en 's avonds veel, overdag alleen even het straatje voor het huis op en neer. En regelmatig even het bos in om af te koelen in het water!

secricible

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 17-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De zomer Empty Re: De zomer

Bericht van Chat di mei 24, 2011 8:23 pm

hier komen ze gewoon de zomer door, geen airco, maar er zijn plekken in huis waar het koel is, verder kan ze lekker naar buiten als ze wil, ze kan liggen en lopen waar ze wil, alles gaat gewoon door qua wandelingen, alleen wordt er bij erge hitte niet gefietst, op de camping regelt ze ook haar eigen plek, en heb ik een donkere partytent naast de caravan staan, waar ik de zijwanden van kan sluiten zodat de zon er niet onder komt,
Chat
Chat

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 70
Woonplaats : Terwolde

http://vonvehnemoor.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

De zomer Empty Re: De zomer

Bericht van Valerie di mei 24, 2011 11:00 pm

Hebben jullie ervaring met een koelband? Ik denk eraan om die aan te schaffen..
Valerie
Valerie

Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 36

Terug naar boven Ga naar beneden

De zomer Empty Re: De zomer

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum