Japanse honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou je nu iets anders doen met de opvoeding?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Zou je nu iets anders doen met de opvoeding? Empty Zou je nu iets anders doen met de opvoeding?

Bericht van Valerie ma mei 02, 2011 6:32 am

Misschien wel nuttig voor alle toekomstige pupeigenaren hier Very Happy Wat vind jij dat er goed is gegaan in de opvoeding, en wat zou jij de volgende keer anders doen?
Valerie
Valerie

Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 37

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou je nu iets anders doen met de opvoeding? Empty Re: Zou je nu iets anders doen met de opvoeding?

Bericht van secricible di mei 03, 2011 3:20 am

de volgende keer geen puppycursus meer waarbij alle puppies op een hoop gegooid worden om onderling te spelen voordat de cursus begint. Had er toen al twijfels over, maar heb het op de expertise van de cursusleidster gegooid. Sumiko heeft veel te veel winnaarservaring opgedaan daar, dus die was mega-dominant toen ze een beetje ouder werd. Dat gaan we dus voortaan anders aanpakken.
Verder nog geen echte dingen die ik anders zou doen. Wel zou ik de hond meteen wennen aan voer direct opeten en niet de hele dag laten staan. Dat gaan we met sumiko binnenkort ook maar doen, want die eet ech rampzalig. Hoop dat ze dan voortaan haar bak leeg eet.

secricible

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 17-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou je nu iets anders doen met de opvoeding? Empty Re: Zou je nu iets anders doen met de opvoeding?

Bericht van Valerie di mei 24, 2011 11:11 pm

Ik ga denk ik voor dezelfde aanpak als bij Jigzy, ik ben zeer tevreden over het resultaat Wink
Valerie
Valerie

Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 37

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou je nu iets anders doen met de opvoeding? Empty Re: Zou je nu iets anders doen met de opvoeding?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum