Japanse honden forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwemmen

+4
Elien
Minhie
secricible
Valerie
8 plaatsers

Ga naar beneden

Zwemmen Empty Zwemmen

Bericht van Valerie za mei 07, 2011 2:13 am

Gezien dit mooie weer vroeg ik mij af of jullie honden zwemmen?
Jigzy is net een vis die kan ook erg goed zwemmen. Tyra zwemt niet maar vind het wel leuk om haar voetjes nat te maken. Ik ga de akita pup straks ook leren zwemmen maar ik ben benieuwd of hij het leuk zal vinden Laughing
Valerie
Valerie

Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 36

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen Empty Re: Zwemmen

Bericht van secricible za mei 07, 2011 3:33 am

Sumiko had tot voor kort echt een gruwelijke hekel aan water: zodra het regende wilde ze niet eens een rondje lopen.
Enkele weken terug zijn we echter naar het bos geweest waar ze over een aantal bruggetjes moest en waar een aantal vennetjes waren en daar heeft ze pootje gebaad. Tot haar buik durft ze nu in het water, meer nog niet.
Vandaag in het park had ze even het idee om in de vijver te springen volgens mij, maar dat vertrouwde ik niet helemaal (stijle randen) dus dat heb ik tegen gehouden.
Denk dus dat ze nog best wel waterrat kan gaan worden!

secricible

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 17-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen Empty Re: Zwemmen

Bericht van Minhie za mei 07, 2011 7:28 am

Ik geloof dat de meeste akitas ook een gruwelijke hekel hebben aan water.. Stel je voor dat je nat wordt drama
Minhie
Minhie

Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen Empty Re: Zwemmen

Bericht van Elien zo mei 08, 2011 12:32 am

M'n oudste van de 2 (Shameika) gaat wel pootje baden tot net aan haar buik. Maar de reden dat ze erin gaat is vooral omdat baasje er dan inzit Laughing Echt vrijwillig zou ze het niet snel doen

Elien

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 06-05-11

http://www.michiko-shameika.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen Empty Re: Zwemmen

Bericht van Denise. zo mei 08, 2011 7:28 am

Kenzo vindt water een belachelijke uitvinding, het zou verboden moeten worden. Nova vindt het wel leuk maar alleen wanneer zij er zelf zin in heeft.
Denise.
Denise.

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 17-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen Empty Re: Zwemmen

Bericht van goofy520 wo mei 11, 2011 9:56 am

Raiko gaat wel pootje baden maar zodra zn fluitje nat word gaat t hem te ver!!
miki gaat ook wel al met haar broer mee pootje baden

goofy520

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 41
Woonplaats : Katwijk aan zee

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen Empty Re: Zwemmen

Bericht van Chat do mei 12, 2011 7:31 pm

Chat vindt water uit de kraan lekker, als ze de slang ziet is ze weg, maar daar in tegen als we naar de ijssel gaan, of een ander watergebied is het 1 streep naar het water, echt gezwommen heeft ze nog niet, maar ze gaat er best ver in en de golven van de schepen vindt ze prachtig.
Chat
Chat

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 70
Woonplaats : Terwolde

http://vonvehnemoor.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen Empty Re: Zwemmen

Bericht van Valerie di mei 24, 2011 11:12 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Kiyoshi krijgt al bijna zwemles Laughing
Valerie
Valerie

Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 36

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen Empty Re: Zwemmen

Bericht van Chat di mei 24, 2011 11:18 pm

Valerie schreef:[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Kiyoshi krijgt al bijna zwemles Laughing

Laughing heb je thuis en vijver? Laughing
Chat
Chat

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 70
Woonplaats : Terwolde

http://vonvehnemoor.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen Empty Re: Zwemmen

Bericht van Valerie di mei 24, 2011 11:38 pm

Dit is nog bij Sibylle Wink Ik haal hem over 2 weken op. Geen vijver wel een hondenzwembadje waarin hij zich uit kan leven Laughing
Valerie
Valerie

Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 36

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen Empty Re: Zwemmen

Bericht van Chat wo mei 25, 2011 12:14 am

Valerie schreef:Dit is nog bij Sibylle Wink Ik haal hem over 2 weken op. Geen vijver wel een hondenzwembadje waarin hij zich uit kan leven Laughing

ja dat begrijp ik dat het nog bij sibylle is Laughing
ik denk dat een hondezwembadje ook wel fijner is als dat je hem uit een vijver moet plukken! Laughing
Chat
Chat

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 70
Woonplaats : Terwolde

http://vonvehnemoor.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen Empty Re: Zwemmen

Bericht van Sandy wo jul 20, 2011 2:20 am

Haha wat een leuke foto van de pup!

Daiki is tot onze grote verbazing echt een waterrat. Waar het in het begin echt tot pootje baden ging gaat hij nu achter een flesje aan in het water (ook niet echt Akita eigen dat aporteren, ik weet het Wink).

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Sandy

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 20-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen Empty Re: Zwemmen

Bericht van secricible wo jul 20, 2011 9:14 am

die foto van KAiyou in het water, zo vond ik sumiko ook een paar dagen geleden! Bij mijn ouders, hond in de tuin ravotten. Vijver is doodseng (er zwemmen vissen in, ze durft nauwelijks op het terras te komen zo eng vind ze dat!), maar de waterstroompjes er heen zijn wel leuk, maar ze mag alleen maar op de tegels komen eigenlijk, anders gaat ze graven.
Ik was haar ineens kwijt, dus ik roepen en roepen, geen hond te vinden.... Ik al bang dat ze door de heg gekropen was, maar ineens hoorde ik geplons. Stond ze inderdaad met haar voorpoten in het kroost, lekker te spetteren! Ook met grote plassen vind ze dat prachtig, en dan de luchtbellen proberen te vangen die naar boven komen, zo schattig!

secricible

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 17-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen Empty Re: Zwemmen

Bericht van Minhie wo jul 20, 2011 9:28 am

secricible schreef:die foto van KAiyou in het water, zo vond ik sumiko ook een paar dagen geleden! Bij mijn ouders, hond in de tuin ravotten. Vijver is doodseng (er zwemmen vissen in, ze durft nauwelijks op het terras te komen zo eng vind ze dat!), maar de waterstroompjes er heen zijn wel leuk, maar ze mag alleen maar op de tegels komen eigenlijk, anders gaat ze graven.
Ik was haar ineens kwijt, dus ik roepen en roepen, geen hond te vinden.... Ik al bang dat ze door de heg gekropen was, maar ineens hoorde ik geplons. Stond ze inderdaad met haar voorpoten in het kroost, lekker te spetteren! Ook met grote plassen vind ze dat prachtig, en dan de luchtbellen proberen te vangen die naar boven komen, zo schattig!

Kiyoshi bedoel je denk ik! Maar fijn dat ze het al niet meer eng vind. Misschien wordt het nog een water-akita ook!

Kaiyou is laatst het water ingevallen, en volgende maand gaan we een paar dagen naar schiermonnikoog.. ben benieuwd Big Smile
Minhie
Minhie

Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen Empty Re: Zwemmen

Bericht van Valerie wo jul 20, 2011 9:31 am

Kiyoshi zwemt inmiddels ook Wink is wel 1x zelf in het water gegaan om te zwemmen haha maar we werken er nog aan.
Valerie
Valerie

Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 36

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwemmen Empty Re: Zwemmen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum