Reactie op bezoek
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Reactie op bezoek
Hoe reageren jullie honden op vreemd bezoek? En op bekenden?
Valerie- Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 37
Re: Reactie op bezoek
allebei hetzelfde:
Sumiko is DOL op bezoek!!!
Sumiko is DOL op bezoek!!!
secricible- Aantal berichten : 103
Eerst heel even blaffen (als in "Boss, do we have an intruder?") en daarna vindt ie het altijd leuk en is ie super gemakkelijk. Naja... op een persoon na, de vader van mijn vriendin vindt ie maar raar/eng. Denk dat dat een bepaalde uitstraling is... hij moet er echt niets van hebben en gaat ie liever aan de andere kant van de kamer liggen.
Kajino P- Aantal berichten : 11
Tyra vind bezoek leuk als ze eten hebben en Jigzy wordt helemaal wild
Valerie- Aantal berichten : 276
Chat vindt alles leuk wat binnen komt, behalve 1 broer van mij die vertrouwd ze niet( ik ook niet) maar het gekke is dat mijn rottweilers precies het zelfde met hem hadden!
Dat kan natuurlijk ook komen door jouw onbewuste houding/spanningChat schreef:Chat vindt alles leuk wat binnen komt, behalve 1 broer van mij die vertrouwd ze niet( ik ook niet) maar het gekke is dat mijn rottweilers precies het zelfde met hem hadden!
Minhie- Aantal berichten : 214
Minhie schreef:Dat kan natuurlijk ook komen door jouw onbewuste houding/spanningChat schreef:Chat vindt alles leuk wat binnen komt, behalve 1 broer van mij die vertrouwd ze niet( ik ook niet) maar het gekke is dat mijn rottweilers precies het zelfde met hem hadden!
nee dat is hierbij niet het geval, dit ligt echt aan mijn broer, ik denk dat het zijn uitstraling is naar alle dieren trouwens niet alleen honden,
als ze niet aan de kant gaan geeft ie ze een trap, het punt is alleen dat ie ze eerst aanhaalt, waarom weet ik ook niet, en als meneer het zat is moeten ze heel snel moven, maar hij zegt dan niets ze krijgen gewoon een oplawaai,
alle dieren blijven ook bij hem uit de buurt. het is gewoon geen dierenvriend, kan ook niet anders want hij heeft een slachthuis!
en enorm driftig als ie zijn zijn niet krijgt!
Chat schreef:Minhie schreef:Dat kan natuurlijk ook komen door jouw onbewuste houding/spanningChat schreef:Chat vindt alles leuk wat binnen komt, behalve 1 broer van mij die vertrouwd ze niet( ik ook niet) maar het gekke is dat mijn rottweilers precies het zelfde met hem hadden!
nee dat is hierbij niet het geval, dit ligt echt aan mijn broer, ik denk dat het zijn uitstraling is naar alle dieren trouwens niet alleen honden,
als ze niet aan de kant gaan geeft ie ze een trap, het punt is alleen dat ie ze eerst aanhaalt, waarom weet ik ook niet, en als meneer het zat is moeten ze heel snel moven, maar hij zegt dan niets ze krijgen gewoon een oplawaai,
alle dieren blijven ook bij hem uit de buurt. het is gewoon geen dierenvriend, kan ook niet anders want hij heeft een slachthuis!
en enorm driftig als ie zijn zijn niet krijgt!
Ooh ja, dat helpt niet nee.
Wel raar dat hij er zo mee om gaat.
Minhie- Aantal berichten : 214
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: