Marieke
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Marieke
Hoi hoi,
Mijn naam is Marieke de Koning en ik ben 27 jaar. Samen met mijn vriend zijn wij in het trotse bezit van een Shiba inu reu. (black and tan) Zijn naam is Aiko en hij is geboren op 20-10-2010. Op dit moment is hij dus aan het puberen en dit merk je aan alles (grom, zucht!) Maar goed, dit hoort erbij!
Wij willen er heel graag een teefje bij en dan bij voorkeur de creme kleurige. Naast Aiko hebben we ook nog 3 katten Kyra, Nora en Bobbie.
Groetjes Marieke
Mijn naam is Marieke de Koning en ik ben 27 jaar. Samen met mijn vriend zijn wij in het trotse bezit van een Shiba inu reu. (black and tan) Zijn naam is Aiko en hij is geboren op 20-10-2010. Op dit moment is hij dus aan het puberen en dit merk je aan alles (grom, zucht!) Maar goed, dit hoort erbij!
Wij willen er heel graag een teefje bij en dan bij voorkeur de creme kleurige. Naast Aiko hebben we ook nog 3 katten Kyra, Nora en Bobbie.
Groetjes Marieke
marieke2501- Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 29-06-11
Re: Marieke
Hoi welkom hier op het forum
Valerie- Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 37
Dank je wel. Ik ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe alles werkt hier en welke informatie ik kan verzamelen.
marieke2501- Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 29-06-11
Welkom op het forum!
Minhie- Aantal berichten : 214
marieke2501 schreef:Dank je wel. Ik ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe alles werkt hier en welke informatie ik kan verzamelen.
Als je vragen hebt stel ze gerust
Valerie- Aantal berichten : 276
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: