Gedrag in huis
+3
goofy520
Denise.
Valerie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gedrag in huis
Hoe gedragen jullie honden zich in huis? Slapen ze de hele dag, lopen ze achter je aan of staan ze constant paraat om te spelen?
Mijn dames zitten de hele dag op mijn lip, Tyra slaapt wel de hele dag en Jigzy moet ik aaien of ze wilt spelen
Mijn dames zitten de hele dag op mijn lip, Tyra slaapt wel de hele dag en Jigzy moet ik aaien of ze wilt spelen
Valerie- Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 17-04-11
Leeftijd : 37
Re: Gedrag in huis
Kenzo slaapt alleen maar Nova loopt de hele dag achter mij aan en wilt spelen of knuffelen.
Denise.- Aantal berichten : 63
enzovoorts
goofy520- Aantal berichten : 24
Leeftijd : 41
ja, dat hier boven komt wel redelijk overeen met sumiko, haha.
secricible- Aantal berichten : 103
Ze spelen hier veel met elkaar, ook als wij er niet zijn.
Sandra- Aantal berichten : 38
In huis slapen ze of liggen gewoon rustig.
Bij mij in huis word NIET gespeeld !! zie je het voor je 9 debielen die door het huis racen ??? dan staat me salontafel tegen het plafond
Buiten spelen ze, ook als ik met ze speel is dat buiten.
Bij mij in huis word NIET gespeeld !! zie je het voor je 9 debielen die door het huis racen ??? dan staat me salontafel tegen het plafond
Buiten spelen ze, ook als ik met ze speel is dat buiten.
betekend dat dat je standaard je deur open hebt staan Nuyvilaq, of hebben ze in de winter dan gewoon pech? (of zitten ze overdag niet binnen, dat kan ook nog)
secricible- Aantal berichten : 103
chat ligt of binnen of buiten net wat ze wil, ze kan de hele dag doen wat ze wil, als ze wil spelen gaat ze spelen, of ligt op loer voor iets,
ze kan hier ook zomer en winter naar buiten toe, ligt graag bij de vijver en houdt mijn koykarpers in de gaten,
chat is totaal geen hond die je achter na loopt sterker nog ze loopt liever voor!
ze kan hier ook zomer en winter naar buiten toe, ligt graag bij de vijver en houdt mijn koykarpers in de gaten,
chat is totaal geen hond die je achter na loopt sterker nog ze loopt liever voor!
secricible schreef:betekend dat dat je standaard je deur open hebt staan Nuyvilaq, of hebben ze in de winter dan gewoon pech? (of zitten ze overdag niet binnen, dat kan ook nog)
mijn deur staat idd dag en nacht open, in de winter speel ik portier
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: